fbpx Skip to main content

Myślisz, że sypianie z kobietą to bułka z masłem? Pora skonfrontować się z rzeczywistością! Okazuje się, że jest cała lista rzeczy, które przeszkadzają kobietom w łóżku. Czego nie lubią dziewczyny? Jakie rodzaje seksu kompletnie im nie leżą? Dowiedz się z naszego artykułu!

Dajesz z siebie wszystko, a ona nic? Nie łam się, z tej sytuacji jest wyjście! Musisz tylko zdiagnozować problem i dowiedzieć się, co przeszkadza Twojej partnerce. Niestety lista rzeczy, których kobiety nie lubią w łóżku, jest dość długa. Na szczęście, każdą z nich można łatwo poprawić. Dowiedz się, co przeszkadza kobietom w łóżku i jak pokazać jej, czym jest prawdziwa magia seksu!

wyprzedaż do 70%

piekno-seksuCzego nie lubią kobiety? 5 błędów, jakie popełniają faceci

Większość facetów dokłada wszelkich starań, by zadowolić swoją partnerkę, a jednak to nie zawsze przynosi spodziewane rezultaty. W czym tkwi problem? Cóż, wygląda na to, że faceci popełniają całą masę błędów. Sprawdź, czy dotyczy to także Ciebie!

1. Magia seksu w skarpetkach?

Jeśli nie wiesz, o co chodzi, spróbuj wyobrazić sobie tę scenę jej oczami. Jesteście w sypialni, aż iskrzy od napięcia, w pośpiechu ściąganie z siebie ubrania, ona jest już naga, a Ty… jesteś prawie nagi, bo uznałeś za stosowane zostawić na nogach skarpetki. Widzisz, jak komicznie to wygląda? Ona być może nie zwróci Ci uwagi, ale w duchu na pewno przewraca oczami.

urozmaicenie-seksu2. Za dużo gadania, za mało działania

Kobiety nie lubią facetów przekonanych o własnej nieomylności, a tych, którzy uważają się za najlepszych kochanków na świecie, wprost nie znoszą. Każda kobieta Ci powie, że nie ma nic gorszego niż seks z facetem, który uważa się za mistrza, a tak naprawdę więcej gada, niż robi. Jeszcze gorsi są ci, którzy nie potrafią przyjąć krytyki i są przekonani, że kto jak kto, ale oni na pewno żadnych błędów nie popełniają.

Jeśli nie chcesz, by Twoja partnerka zaliczyła Cię do tego grona, schowaj swoje męskie ego w kieszeń i zapytaj ją, czy wszystko, co robisz, na pewno jej odpowiada. Jeżeli zasugeruje, że jest coś, co mógłbyś robić trochę inaczej, weź to na klatę. W końcu chcesz, być najlepszy, no nie?

3. Domorosły aktor z filmów porno

Nie zrozum nas źle, oczywiście warto zadbać o odpowiednie urozmaicenie seksu i testować różnie techniki, ale filmy porno to raczej nie najlepsze źródło inspiracji. Kobietom w łóżku przeszkadza, gdy facet próbuje wzorować się na wymyślnych, wyreżyserowanych pozycjach albo robi coś nieoczywistego bez ich zgody. Umówmy się, rzeczy takie jak podduszenie czy wiązanie to nie jest coś, na co chętnie zgodzi się każda dziewczyna.

Zamiast wprowadzać w życie „fabułę” z pornosa, którego oglądałeś wczoraj wieczorem, po prostu zaproponuj dziewczynie coś nowego i zobacz, jaka będzie jej reakcja. Możliwości jest mnóstwo, na pewno znajdziecie coś, co kręci Was oboje!

4. Schemat, czyli nuda

Mistrz schematu to przeciwieństwo delikwenta z poprzedniego punktu, ale dla kobiet jest równie wkurzający. Chodzi tu o sytuację, gdy facet zrobi w łóżku coś, co zadziałało i potem robi już to samo przez cały czas. Brzmi znajomo? Fajnie, że chcesz sprawiać przyjemność swojej partnerce, ale nie warto spoczywać na laurach. Są jeszcze inne techniki i rodzaje seksu do wypróbowania, prawda? Jeśli ona nie ma nic przeciwko eksperymentom, to po co trzymać się schematu.

spanie-z-kobieta5. Talk-show, czyli tysiąc pytań do

To super, gdy facet interesuje się oczekiwaniami i odczuciami kobiety, ale jeśli zarzuci ją lawiną pytań, to cały czar i magia seksu pryśnie. Kobietom przeszkadzają w łóżku ciągłe pytania i prośby o zgodę na każdy ruch, typu: „mogę cię dotknąć tu? A tam? A jest Ci dobrze? Dochodzisz już? A teraz?” Daj spokój! Nie zasypuj dziewczyny pytaniami, tylko obserwuj jej reakcje. Jeśli skupisz się na niej, sam będziesz wiedział, co sprawia jej przyjemność.

Co lubią kobiety?

Są różne rodzaje seksu i różne techniki seksualne, a cała sztuka polega na tym, by znaleźć coś, co będzie pasowało obojgu partnerom. Najlepsze rezultaty uzyskuje się dzięki komunikacji. Mów dziewczynie o swoich potrzebach i słuchaj uważnie, gdy będzie mówiła o swoich oczekiwaniach oraz obserwuj jej reakcje, a wszystko pójdzie jak z płatka.

Na wszelki wypadek sprawdź też, jakich męskich cech charakteru nie znoszą kobiety!


Sklep OZONEE
 
OZONEE

Author OZONEE

More posts by OZONEE

Leave a Reply